tooorsdag idag

Sov vääldigt länge idag, sover länge när jag drömmer och jagd römde två cp-drömmar :o helt sjuk. Önskar att den ena var sann. Denna personen finns i mina tankar heeela tiden och jag nog alltid legat nere i grunden och funnits i bakhuvudet oavsett vad jag gör. Är det vi har nyfikenhet, kan inte släppa taget eller är vi helt enkelt menade för varandra? Yeye.

Nu blir det dusch, sen ett litet fotbad och måla mina naglar och lite så, noppa ögonbrynen måste med göras.
Skulle gått inom arbetförmedlingen idag och bokat ny tid med min handläggare men jag sov ju som sagt. Måste ringa och boka tid till optikern också och svara på frågor som min jobbcoach ställt till mig, men vafan, varför gör jag inget av detta? Jo, jag är laaat. Jag HATAR det! :(

Nej nu ska jag se till så att det händer saker :)
Imorn blir det partyy med fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0