Som i ett parisehjul.

Granada igår, toppen förfest - toppenvänner - toppen kväll helt enkelt.
Kan nu se ett par saker lite klarare än innan, och nu vet jag. Jag letar efter något som är så mycket mer än det och det är något jag också ska finna, så är det bara.
En kväll med lagom spännande saker :)

Denna kvällen har jag lekit med Matildut :)
Hon kom hem till mig, sen drivade vi hem till henne en sväng sen ICA sen hem till mig och mysa med massa gott :D



Film som vi skulle kolla på: A walk to remember :) En Pepsi, an Fanta, Ottos päronglass med mjölkchoklad, Två skålar dip och två skålar chips och en burk salta gräddkarameller/kolor :) smarrigt :D

Fatta vad jobbigt och lägga över mina bilder på min dator. När jag fick min mobil så fick jag ingen cd-skiva till så kan inte lägga över nått. Eller jo men man ser inte vilka bilder man väljer och sånt, äsch cp. Lägger över de på mammas dator och lägger in dom på facebook bara så att jag kan se dom. Sen sätter jag mig vid min dator och sparar sedan bilder på min data. Puuh, jobbigt. Men så får det vara, bara bilder kommer in på datorn så blir jag glad, vill ju ha dom på min egen data ju :)

Yeye.. :)
Imorn blir det att köra till nya lägenheten sen gå och rösta med mamma. Har fullt upp nästa vecka med.
Måndag: Tandläkarn i K-stad 10.30
Tisdag: Psykolog i Hlm 09.00
Onsdag: Folktandvården i Osby 15.40 + Jobb på bion 18.00
Torsdag: Möte med min jobbcoach i älmhult 10.00

Sen där emellan ska jag hinna gå ner till arbetaförmedlingen och boka ny tid med min handlägagre och sen inom optikern och boka tid där.

Nu blir det nog lägga in bilder på facebook och sen vet jag inte :p

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0