sleeden

Upp tidigt idag 8.00 för att ta bussen 8.35 till Kristianstad med tandställningen. Bestämt datum för att ta av metallskitet, 8 December är jag världens lyckligaste :D ÄNTLIGEN! Tog bara 5 år :(

Måndag: Tandläkarn i K-stad 10.30
Tisdag: Psykolog i Hlm 09.00
Onsdag: Folktandvården i Osby 15.40 + Jobb på bion 18.00
Torsdag: Möte med min jobbcoach i älmhult 10.00

och nu lägger jag till:

Fredag: Optikern 10.00

Fy faaaan, tidiga mornar, jag kunde valt tid hos optikern klockan 15.00 men valde att ta den tidiga tiden för att komma upp i tid :p tror jag kommer ångra det sen :p
Skönt att ha sovmorgon på Onsdag.
Klockan är nu snart tjugo över nio och jag tar en ostmacka och ett glas Oboy och kryper ner i sängen nu (Y)

Har förresten vääääldigt mycket att diskutera om SD som kokm in i riksdagen igår.
Äntligen har vi ett parti som står för vårt land :) tycka vad ni vill, men jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0