sick..

Har nu varit sjuk sen i Lördags, började känna av halsonten i Fredags kväll :/
Då jag sov hos mitt ex Peter.. var väldigt trevligt att umgås med han igen, kändes sköntatt kunna prata med han igen och kände att det skulle vara jobbigt att träffa han enbart som vän och var rädd för att jag skulle få tillbaka mina känslor för honom, men icke. Jag kände direkt att detta blir bara vänner, inget strul, inget sex, inget förhållande. Utan där låg jag i hans dubbelsäng, andra sidan sängen och han på den andra och vi låg och pratade.. det är ju så det ska va. Men har inte hört av han på en vecka nu.

Happ, känns konstigt att inte varit på puben på två helger nu, haha. Första helgen var jag bara på utestället Wärstan på Lördagen i Älmhult och förra var jag bara hemma. Denna helgen lär jag väl med ligga hemma och glo.
Men nästa helg, då jävlar i det är jag taggad och utvilad till Granada-premiääären ;) yeey!

Är lite bekymrad över en "vän" som antagligen läst att jag sovit hos mitt ex och fick min "vän" på andra tankar.
Svartsjuk är jag med som fan efter jag läst en sak, inte trodde jag att jag skulle bli det, men fick ju ändå en bekräftelse i Lördags.. får se om allt är som vanligt till nästa helg.

Nu ska jag, mitt sega huvud som för övrigt vandrar omkring i vakum, min dumma hosta, hals som är tjock bak nacken till och med :o och min förkyldning som satt sig lite i bihålorna, vem vet, det blir kanske farbror doktorn på Måndag, måste fan hinna söka jobb också men det är lite svårt eftersom min käre bror tagit min dator. Eller ja, inte datorn för den är min men skärmen, musen och tangentbordet som han tog efter ett bråk då jag "råkade" knäcka hans 1100 kronors headset i två delar. Men fick betala för det och idag kom hans nya, dock ett par lika dana. Han skrattar faktiskt själv åt händelsen :p jeje.

Sitter för övrigt vid mammas dator nu :P


Haaajdå.




Trodde jag hade funnit en vän för livet, men det visade sig att så var det inte.
Fick bara uppleva vänskapen i 8 år, nu är det över..det är vad det verkar som i alla fall.
Kan man verkligen göra slut med en vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0