heeelgen är nu över

Har haft en toppenhelg!
I Fredags hade jag vänner hemma hos mig och vi satt och drack en del, sen bar det neråt till puben vid 12-tiden :) blev bjuden på en massa shotar, men tar det man får ;)
Och i Lördags kom Cornelia och Nina hem till mig, vi käkade tacos och hade matkrig (a) haha kul att känna sig som ett barn igen :D fick dock dammsuga och ha oss efterråt :p sen körde vi till speakeasy i Älmhult där vi träfafde trevligt folk, fick en kyss av en då helt främmande kille. Idag vet jag vem han är :p haha chock! hahah
Sen körde vi till Loshult för att hälsa på hos mitt ex Peter för han hade fest, var liiide dött så avr där inte så länge.

På Lördag blir det Granada och Lasse Stefanz! ;) goooodie, med min fiiis Cornelia.
Som idag fyller 19!! :D:D

Imorgon börjar jag min 2-veckors intensivutbildning i Hässleholm, så får pendla varje dag. Så om två veckor så har jag förhoppningsvis körkort! (Y)

Ska nu in i duschen och sen plocka fram kläder tills imorn sen blir det väl att slänga in en film som jag köpte idag och kolla på den :) hihi.

Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0