Gonna find my angel.

Sitter och tänker på den söta pojken som jag träffade på Granada i Fredags.
Inte träffat han på ett bra tag, måste även tillägga
att vi har en liten histora också sen 1 ½ år sen tillbaka.
Undrar vad som snurrar runt i hand huvud, han vill nog lika mycket som jag.

Var hos psykologen idag, riiiiktigt trevlig typ jag fick till läkare och det var väldigt skönt. Log med hela ansiktet när jag varit där :) trött vad jag med, så när jag kom hem vid kvart i elva så gick jag raka vägen till sängen och sov till klockan var kvart över fem (Y) höhö. Sen kom Alexandra och hämtade mig så vi körde och åt pizza och hann prata i en timme. Lite uppdateringar hann man med iaf :)

Natalie var här igår med och vi pratade en del om vad som hänt med vår vänskap, och det känns lite bättre nu tycker jag. Och dessutom var det hon som hörde av sig denna gången :p hehe

Och nu stryker jag ännu en dag med en tidig morgon :)

Måndag: Tandläkarn i K-stad 10.30
Tisdag: Psykolog i Hlm 09.00
Onsdag: Folktandvården i Osby 15.40 + Jobb på bion 18.00
Torsdag: Möte med min jobbcoach i älmhult 10.00
Fredag: Optikern 10.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0