Tisdagkväll.

Fan imorgon är det redan Onsdag. Var hemma från körskolan idag och gjorde distanstester hemme och läste ur boken, men imorn ska jag in där och plugga, plugga, plugga! Sen blir det hem och stryka gardiner och ska se om nån vill följa med till IKEA för jag behöver lite saker till mitt rum nu efter flytten, speciellt en matta :p stort golv utan nån matta så det är lite tomt.

I helgen blir det nog att ta det lugnt och på Fredag Idol! Ska hjälpa mamma att packa upp nu med på kvällarna när vi båda kommit hem för mamma har varit helt slut och utmattad och trotsat sin feber och förkylning och stressat, städat och packat pch gått och plockat. Tycker synd om henne. Idag är det första gången hon var hemmafrån jobbet och imorn ska hon väl med vara hemma. Nästa Torsdag ska JAG inviga våra kläder i tvättmaskinen där nere ;)

Nu ska jag sova och försöka få min bebis att kela med mig lite i sängen. hihi, misen min!

Puss på mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack min älskade dotter för att du hjälper till. Ja det är trist och va hemma från jobbet men hoppas det hjälper att vila. Älskar dig <3<3<3

2010-10-06 @ 06:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0