Snaaart så!

Haft en mysig, nykter och trevlig helg med mamma och idol och film!


Snart så har jag körkortet ;D förhoppningsvis.
Har iaf gått klart de två intensivkursveckorna nu :) Gör en massa distanstester hemma nu och har bara kört 10/20 lektioner för min körlärare tyckte att jag var så duktig att jag borde lägga ner tiden på teorin nu :) har ju uppskrivningen före uppkörningen, men när, det säger jag ej ;)

Skrivit sms med fina Silje lite nu ikväll saknar henne någit fruktansvärt "/ Och nästa vecka åker min Malin till England för att spendera ett år där. Alla fortsätter med sina liv, det gör äver jag med. Ska söka jobb inom hemtjänsten nu när jag tagit mitt körkort, sen idag var jag och Matilda på möta om Au Pair i USA.. Dock måste man varit full frisk i minst ett år, jag tar ju medicin mot tvångshandlingar och tvångstankar, så jag kan inte åka på ett tag.
Min nya psykolog vill ju höja min dosering, inte för att jag mår dåligare utan för att jag ska få mer stöd då jag arbetar bort det sista av tvångshandlingarna jag har för den lilla doseringen jag har nu ger knappt nån effekt.

Men just nu känner jag att det har blivit lite värre..
Nytt umgänge vilket är lite hm ja, byter ju som sagt vänner, flyttat, intensivt pluggande på körkortet, oroad över pappa, jobbsökande, möte på arbetsförmedlingen, möte med jobbcoach. Göra olika saker som arbetsförmedlingen och jobbcoachen och jag kommit överrens över. Skrev lite om detta sist tror jag :p

Har fan gått upp flera kilo nu med och det är inte förräns nu jag inser vad fan jag gör med min kropp. var ute och gick igår och hittade en runda som tog 45 minuter att gå. Imorn börjar jag och lillebror försöka ändra på våran vardag med endast godis fredag eller lördag och INGEN läsk. Jag lär dö. Har ju en påse dip och chips men det får jag spara till helgen (Y) fan så många gånger jag sagt att jag ska sluta med godis och börja träna, har funkat i typ ett par veckor sen har jag gett upp. Men nu ska jag börja lite smått. INTE gå på gymmet utan bara ut och gå i det fina höstvädret som för övrigt visade sig igår när jag var ute, underbart! :) sen när man väl gått ner så ska man gå till gymmet för att bygga upp muskler .. typ :p

Imorgon blr det jobb på mammas jobb, sen banken och arbetsförmedlingen.
På Tisdag blir det också jobb på arbetsförmedlingen och sen ett telefonmöte med jobbcoach.
Och Onsdag körlektion i Hässleholm, sen har jag INGET alls förrän på Lördag, då blir det fest i Killeberg! (Y)

Har varit vääldigt intensivt nu den senaste månaden och lite mer typ. Fy fan, nästan alla dagar på min mobiltelefonkalender har jag något planerat.. menmen, hellre det än att inte göra nått.

Inatt släppte vi förresten ut Mojje, nu när han varit inne i lägenheten i 1 vecka och 2 dagar. Rev sönder hela mig typ när jag bar ner honom för trappuppgången.. han kom in nu ikväll, då bar jag in honom och han var inte lika rädd då. Men nästa gång får han gå upp och ner i trappan själv, måste ju lära sig :p men öppna dörrarna lär han nog inte kunna göra xD haha.

TYCKER ATT DET ÄR LITE ROLIGT ATT SKRIVA MED CAPS LOCK PÅ IDAG, VARFÖR DET VET JAG INTE.
SKA NU SOVA. GODNATT, TJILLEVIPP, GOODBYE, NATTI, FNATTI, CP- NATTI :D HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0