mjahoppsan

Skulle bli en nykter helg men blev att jag åkte till Killeberg igår och festade, Anna fyllde 19 :)
Sov där inatt :) sov fruktansvärt gott, glömde till och med vort vart jag befann mig när jag vaknade (a) höhö.

Idag blir det lite att plugga lite teori, ska in till körskolan imorn och plugga mer där.
Sen blir det massa, massa Grey's Anatomy <3<3<3<3<3<3<3 höhö, fjortis.
Chips och dip blir det med, fattar inte hur man kan ha sånt behov av att vilja kränga det. Inte undra på att jag gått upp mer, men vafan.. hellre mullig och äter massa goda och onyttiga saker än att vara pinnsmal och inte äta goda onyttiga saker :p så säger jag :) lever ju livet fan :)

Nu blir det mer Oboy och ett avsnitt av The Vampire Diaries som jag missade att kolla på i Fredags.
Klockan är nu 13.37 ! ;)


byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0