Flytt.

Har nu flyttat, därav den sega skrivningen. Bor inte i Spindelhuset längre utan ovanför trafikskolan och fortfarande i Osby. Har burit så mycket lådor så hade svinigt ont i ryggen och var helt slut så trodde inte jag skulle palla upp Granada men det gjorde jag :p Har aldrig varit så trött på det sättet jag var i Fredags efter vi tagit i stort sett ALLT i vår förra lägenheten. Tur att Thims kill-kompisar hjälpte till att lsata möbler på släpet.
Tycke synd om mamma som varit sjuk i nån vecka nu + att hon jobbar + städar i gamla lägenheten så fort hon får tillfälle + att hon plockar här. Visst jag var med lite krasslig förra veckan men mår bättre nu.
Flyttade helt i Fredags, sen var det Granada i Lördags och det var första gången jag tyckte det var tråkigt. menmen :p
Är inne på min andra vecka på intensivkurs nu till körkort så pluggar heeela dagarna.
Halkan trodde jag att jag skulle ha idag, men de hade bokat fel, man ska gå efter man pluggat i typ två veckor så får blir i veckan. Går skitbra för mig, körläraren sa att redan efter två minuter i passagerarsätet så märkte han att jag kört mycket fastän mamma lärt mig liiiite fel, höhö ja en del då alltså så har jag ändrat mitt körsätt väldigt snabbt :) Och teorin går bara framåt :)

Har lite bilder från ett par helger av festade och en tacokväll med ett par fina tjajor som jag måste få tid till att lägga upp på facebook men har fan inte tid :o !
Snart flyttar Malin (Bestis) till London och ska vara där ett heel år! :o
Får hälsa på henne, tar inte lång tid dit och det är ju inte så dyrt.

Nästa Söndag ska jag och Matilda gå på informationsmöte av Culture Care, det där med au-paur i USA.
Måste även ringa Rönnebacken, hemtjänsten, söka mer jobb, läsa bok som jag fått av jobbcoach + tänka på det coachen och jag pratat om. + går på möte med henne + plugga nu inför körkortet. Måste komma igång med att ut och gå nu med. Kanske köpa månadskort på gymmet, bor ju nära och bra nu ju :) Måste även gå på möte på arbetsförmedlingen + följa handlingsplanen. öhh, är säkert fler saker som jag inte kommer på just nu.

Ska sova snart men nu är jag sååå sadans pissenöödig.
Såå, hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0