alltid lov för mig

Hm, nästa vecka har jag INGENTING inplanerat, sjukt!
Var jävligt längesen för jag har alltid haft möten att gå på, optikern, jobbcoachen, läkaren eller jobbat och det ar alltid varit något men nu äntligen får jag sova!

Kör bil vaaaarje dag nu altlså, sjukt skoj!
Kört typ 3 turer till Älmhult och Killeberg ett par rundor, har också kört två rundor till Lönsboda.

Och idag när jag skulle köra hem efter att ha varit hos Nina eller ja, vi var lite i Loshult med men iaf, så hade vi precis snackat om hur mycket rådjur och älgar det är på den lilla vägen hem till Osby så det var säkrare att köra stora.. på väg dit så ser jag två stora ögon som glimtar, då står det fan en stor jävla älg i diket/väggrenen och jag skriker högt som fan rakt ut. Stannar längre fram och ber Nina ringa upp mig, haha, var skakis. Sen körde jag hem i typ 70/80km/h haha (a) mes jag är, livrädd ju.

Det har inte hänt alldeles för mycket sen sist jag skrev här mer än att nu följer jag ytterligare en serie till i veckan, Greys ;) så nu laddar jag ner ett avsnitt från fem olika serier dagen efter de sänts i USA (A) nördis, i know.
Och jag vet att jag skriver lite typ, ööhm flummigt här på bloggen, jag orkar inte va allvarlig direkt, eeh :D
Skriver typ som jag pratar, lite wiierd, uttalar dock inte orden ordagrant som de stavas, eller ja.. fattar knappt vad jag skrev.. är trött.. hihihi :D

Imorn blir et Lönsboda med Cornelia, min fina vän!

Saknar min bestis en del också, trots att vi inte träffades så mycket den sista tiden hon var i Sverige så känner jag att jag saknar henne mer nu när jag vet att hon är så långt ifrån mig liksom. Sakar henne ännu mer när man läser hennes blogg.. Jessie, Emmy och Elin ska till henne över nyår, känner mig så dum som inte hänger på, men de har inte fråga mig om jag vill hänga på. Har dessutom inga pengar så jag får ta mig dit senare med Silje när hon hade tänkt flyga dit, annars får jag dra dit själv sen helt enkelt när jag pengar. ÖÖH onödig fakta som faen!


Har inte festat med mina brudar, Emelie och Matilda på två helger nu tror jag.. saknar dem!
Bara för det så lägger jag upp en bild på oss tre.
Så söta!



gödbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0