tuuuudeluu

- Praktiskt prov i massage
- Teoretisk prov i massage
- SvB-nationellt muntligt
- Nutida konst - essä
- Arbetsmiljö & säkerthets-arbete
- Terminsuppspel (miniframträdande och visa vad man kan, ett med Gitarr, ett med Sång)

- MaB - nationellt
- SvB - Analysera och presentera en artikel

- MaB - Kompletteringar + lämna in ett prov

Endast detta kvar nu och det ska vara klart tills på Tisdag :)
Efter det så börjar allt som hör studenten till!

I Fredags var jag och vänner på premiären av det nya Bistro på Stora Hotell här i Osby så nu är puben dubbelt så stor och har dessutom ett dansgolv med, helt okej tycker jag :) kanske lockar hit mer folk, vad vet jag.
Igår var jag på crusingen i Hässleholm men först på förfest hos Amos och det avr la trevligt, inne i stan träffade man rätt många som man inte träffat på ett bra tag, träffade även del nya härliga människor :)
Denna helgen har varit greeat!

Om EN VECKA (!) är det bal, shit.
Min dejt har inte hört av sig än, får hoppas han gör det inom snarast.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av "Vänner" och försöka att inte tänka på huvudvärken, men det är sånt som hör till en helg ;) oftast i alla fall.

GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG!
Du ska få present ikväll (a)
Jag älskar dig <3

Ska som ni förstår nerom byn senare och då ska man även se om man hittar något till sina kära vänner som också tar studenten nu, nästa helg för att vara exakt :)


HAAAAAAAAJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Pi

Jag älskar dig också gumman<3

2010-05-30 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0