tjollahopp

Inget vettigt att skriva mer än att en väldigt önskad och älskad person var här idag, så sjukt skönt att allt börjar ordna sig och allt går på rätt spår!

Dessa två veckorna har bestått av
- film
- mys med katten
- haft avskedsfest för Sara
- sagt hejdå till min vän Sara som flyttade till Sthlm
- festat
- varit på puben
- varit på Granada med Nina och Anders och kollat på Lasse Stefanz (typ överlycklig över att ha sett dom, har bara hälsat på dom ett par gånger eftersom min pappa körde deras turnébuss ett tag, men nu fick man se dom live ;) )
- fått mer att göra i skolan
- delat ut inbjudningarna till min student och har börjat komma igång med allt med studenten nu
- har varit glad och på bra humör, ledsen och deppig, besviken på folk och förvirrad, fått panikångest inför allt som ska va klart till skolan och studenten..


Kort sammanfattning!
Dessutom trivs jag rätt bra med att vara själv men ibland saknar man någon att mysa med..
Är även glad över att 3 personer har sagt denna veckan att man ser att jag gått ner i vikt och jag som inte ens tänkt på det nu på ett tag :) jaja, bara bra ju :D

Nu ska jag göra nått vettigare än att sitta här.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0