Måndag idag.


Hemma från skolan idag, pallade inte.
Är bara allmänt irriterad på ett par personer och har ingen lust att vara i skolan till klockan fem idag,
så jag pluggar hemma istället..

Blir såå irriterad på folk som tror att dom har rätt hela tiden, jag vet att jag kanske gjorde fel ett par gånger men jag vet vad det rätta är och alla gör vi fel, elelr hur? ni är inte så speciellt bra ni heller ibland..
Ni tror att ni bara ska bestämma hela jävla tiden, skiter fullständigt i vad jag tycker och vill..
Skrattar åt fel jag gör, precis som om ni själva är så jävla perfekta.
Nej, fy fan vad jag längtar till studenten.. och bara lämna detta bakom sig.

Lämna alla dessa jävla gruppindelningar som finns i klassen och jag slipper sitta själv hela tiden för alla jävla grupper är helt fucked up och man passar inte in nånstans! Känns fan som om man går på mellanstadiet.
Sen har man hört att många antagligen uppfattar mig fel, de uppfattar mig som nån blond sak som antagligen inte har nått innaför pannan, och jag har blivit tillfrågad att "lära mig" hur man ska bete sig så att jag inte uppfattas fel.. Inget fel på personen/personerna som frågade mig utan bara så jävla hemskt att man ska bli uppfattad på det sättet.
De som inte vill umgås med mig, vare sig i skolan och på fritiden behöver inte, för jag klarar mig nog bättre utan er.. de som är mina vänner nu är vän med mig och gillar mig för den jag är, för de vet att jag inte är nån blond sak som springer omkring. Tack gode gud för det.
Har aaaldrig haft problem med att skaffa vänner någonsin, kan bara konstatera att det är min klass som inte är som den ska, tyvärr. Första året var bra men sen började alla köra vilse.

Detta är inget personligt till de i klassen, bara de översta.. utan detta är allmänt till klassen, ni borde se hur ni/vi behandlar varandra, inte är det som om vi vore vänner iaf.

Nu ska jag äta och plugga så tack för mig!




Måste även lägga till en sak i min lista och det gör inte saker bättre.

- Praktiskt prov i massage
- Teoretisk prov i massage
- SvB-nationellt muntligt
- Nutida konst - essä
- Arbetsmiljö & säkerthets-arbete
- Terminsuppspel (miniframträdande och visa vad man kan, ett med Gitarr, ett med Sång)
- MaB - nationellt
- SvB - Analysera och presentera en artikel
- MaB - prov (som jag har fått ta med mig hem och göra hemma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0