Lördagskväll.

Har nu hållt ett underbart tal för min mamma om hur mycket jag har i skolan innan studenten och till själv studenten, och hur jävla mycket c4-gymnasiet suger med att ge ut information! jävligt uppröd blir jag, fyyyfan!


Tror knappt jag kommer hinna ha tid till att njuta av min egen student.

Har som sagt tusen saker att göra nejmen, för att vara exakt så är det detta jag har att göra i skolan innan studenten:

 

 

- Praktiskt prov i massage
- Teoretisk prov i massage
- SvB-nationellt muntligt
- Nutida konst - essä
- Arbetsmiljö & säkerthets-arbete
- Terminsuppspel (miniframträdande och visa vad man kan, ett med Gitarr, ett med Sång)
- MaB - nationellt
- SvB - Analysera och presentera en artikel

Det ser väl helt okej ut?
NEJ!


Jaja, var på fest hos Nina & Anna igår eller ja från Fredag-Lördag. Trevligt var det. Träffade nån person som man verkligen INTE förväntat sig att se. Dansade Wii hela kvällen typ, lite träning behöver jag allt ;)
Sov där och dagen efter åt vi varma baguetter och drack Oboy :D Sen kollade vi på "Mitt liv som popstjärna", åt lite chips och dip, höhö och drack Cola. Sen dansade vi lite igen, roligt ju.

Mamma hämtade mig vid fyra, sen köpte vi dip till mig (a) Fy fan, måste prova balklänningen så att na passar xD
Kollade på film, "Did you hear about the Morgan's?" :) Den var hytsat bra.

Kom hem för en halvtimme sen nu, bror hade däckat på nån gräsplätt under ett träd.
Fick fråga dom på festen om Thim var där, dom bara "nää, han drog för typ en timme sen"
Och han gick själv med xD så jag och mamma drivade runt, höhö.
Sen såg vi ett gäng killar, då va det killarna vi snackat med innan, dom hade gått och snubblat över Thim när han låg där.
Lär verkligen bli levande här imorn, för han lovade dyrt och heligt att inte dricka. Mamma hade tagit han öl sen förra helgen då han passade på att ha en svinig fest under tiden jag och mamma och några till var på Granada.. han verkar inte lära sig.
Måste bara skratta, HAHAHAHAHAHHAHAAHHHAAHHAHAAHAHAHAHHAA!
Sådär ja :) Eller neej...HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!
Nu är jag klar... hahahah (a)

Jag kan nog inte säga att jag är en dålig förebild för aldrig har min mamma hämtat upp mig ett flertal gånger för jag har däckat utomhus nej. Men jag kanske pratar för lite med kära lillebror om detta. Jag är kanske en dålig syster som borde prata med honom om detta för det är ju inte nått ens mamma ska göra. Kanske är det jag som inte har varit nått bra liksom, ibland står jag och bror varandra nära men ibland känner man fan aldrig honom. Önskar jag kände min bror mer i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0