Sjukling.


Har nu varit sjuk i 11 dagar.. Woho! ^^

Hostar hela jävla tiden, har huvudvärk, feber & lite ont i halsen och är lite småförkyld. Var som sagt hos läkaren igår och tog blodprov.. har någon virusinfektion. Varit hemma från skolan igår och idag, blir nog hemma imorgon också. Eftersom jag varit isolderad i för många dagar tänkte jag att jag ska banne mig ut och gå en runda :) Redan efter tio minuter så kände jag att naaaej, detta orkar jag inte "/ Men sen kom Nataly och hämtade mig och vi körde några byavarv och vil stannade vid Shell för hon skulle städa Johans bil. Sen körde hon hem mig efter en halvtimme. Orkade inte mer.. Då är jag verkligen inte kry :( Så nu blir att kolla vidare på säsong 7 av "That 70's show" haha. Sen har jag bara sösong 8 kvar att se :( sen är det sluutt :( buhu.


Är hungrig som dan men har tappat aptitet, allt är äckligt. Igår åt jag en macka när jag vaknade sen pillade jag bara lite i potatismosen och åt en bit falukorv. Idag har jag bara ätit två mackor :( Mår dåligt på ett sjukt konstigt sätt. jag brukar liksom kunna äta :o

Fan sen fyller Natta 19 på Fredag och på Lördag ska hon ha fest, men jag ska inte dricka nu på ett tag plus att jag säkert inte är frisk tills dess :/ jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0