Måndag.

Jag har varit väldigt dålig på att skriva här men nu så gör jag det :)

Har precis kommit hem från läkaren, har en virusinfektion så går på hostmedicin nu och har även feber. Woho ^^
Har hostat och haft mitt sen i Lördags förrförra veckan blir det, så inte nu i Lördags utan veckan innan det. Fast Fredagen där innan så stor jag ute och frös om mina fötter så pass mycket att jag nästan grät när jag kom in och mina fötter började bli varma :p Har varit ute och festat 4 helger i rad och har då även stått ute helt bar så jag har bara mig själv att skylla, tyvärr.

Så som sagt så har jag varit sjuk ett tag nu eller ja, jag var ute i Fredags fast jag inte mådde bra vliket resulterar i att jag mår sämre nu (a) så jag har inte tränat på typ två veckor nu. Har syndat också, åt en påse bilar när jag & Cornelia kollade på bio. Sen åt jag faktiskt pizza häromdagen, men fy fan i helvete vad gott det var! Och nu känner jag skuld för jag inte har tränat, men på ett sett har jag det för jag har träningsvärk i magen efter allt hostande och jag menar dte känns faktiskt som att jag tränat :p haha i know i'm wierd!

Lördagen då jag blev sjuk gjorde jag en dum sak, jag ville ju liksom och trodde bara det bästa om denna personen. Men nu i Fredags så fick jag reda på sanningen, fy fan. Inte kul att bli kallad så som jag blev. Det går verkligen inte att lite på NÅGON. Nu har jag en erfarenhet mer.
Så i Fredags var jag ut efast jag inte mådde bra, men i Lördags skulle jag på fest i Vittsjö men inte fan mådde jag bra :( så det blev inget där.

Blir ingen skola imorgon heller och det betyder att jag inte har haft gitarrlektion på tre veckor!
Men det suger och är så jävla drygt. Jag är så trög så att läraren blir arg på mig för jag inte fattar.
Måste liksom skriva ner vilka toner jag spelar annars räknar jag fel sen och det blir fel ton.
Jag spelar en takt. Sen spelar jag nästa. Sen ber han mig att spela den första igen och jag kommer inte ihåg vad jag nyss spelat liksom :o jag är så koncentrerad på att jag räkna ut vart jag ska ha fingrarna så jag glömmer vilket ackord jag tagit. Jag säger till han att jag måste skriva ner, han bara nej det räcknar du ut sen, ja men hallå, det blir ju helt fel då ju! Bläääääääääääääääääää......kldfa<nsfö kld<NKLJ"


Ursäkta mitt ryck :D
Jag som tänkte dra till skolan imorn så jag kunde köpa ny piercing, ska ha en svart ring nu har jag bestämt.
Åhhh, läkaren sa förresten till mig idag att jag ska sluta röka :o
Men det sjuka är att jag är inte beroende på det sättet som de flesta är utan, det kan bara komma sådär vips liksom och jag blir skit sugen på att ta en cigarett :o Härom natten, la jag mig i sängen i pyjamas och löste korsord och då blev jag jätteröksugen och klockan var typ ett :o jag är fan cp :p
Nått fel har där blitt iaf :D hahahahaha ehm, ja som sagt.



Har även laddat ner 3 säsonger till av "That 70's show" and I LOVE IIIIT!
Innan när jag har laddat ner så har jag fått myckeyt virus och skit men när min bror installerade Utorrent som jag alltid haft innan, men nu när han gjorde det så går det skitbra :D Så nu har jag tankat hem ännu en säsong till nu när Thim(broren min) sover.. han är också sjuk såå ja. När han sitter vid datorn så spelar en massa och om tankar så laggar det för han så jag har passat på nu :)
Nej nu babblar jag för mkt.
Har inte ätit nått idag :o är hungrig men har inte sug för nått alls.

Mamma bara: Köp saker till tacos då!
Jag bara: Men ööööh!

Jag är ju fan tacoflickan hallåååå liksom. Jag bara älskar tacos.

Mamma bara: Ja du är ju verkligen sjuk om du inte vill ha tacos! :p

Usäkta att det jag har skrivit kommer i lite konstig ordning men skitsamma :D haha
Nu ska jag kolla på ni vet vad ;)
Fast jag måste spela lite gitarr sen och börja på min slutdokumentation :o som skulle varit inlämnade veckan innan lovet + göra klart mitt projektarbete fast det måste jag göra i skolan. V. 10 ska vi ställa ut våra projekt med :p



Chiao / Love Nawtalij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0