Hemma igen.

Igår var det ES-konsert med skolan och spela lite piano, tappade bort FÖR många gånger men whatever xD Och senare körde jag, mamma Thim & Bengt ner till stugan. och eftersom jag var i Kristianstad redan så hämtade de upp mig. Vi åkte dit och plockade men då var duschen sönder, den man skruvar på för att få varmare eller kallare vatten hade typ frösit och svällt och den var spucken så vi fick ringa en rörmockare som fick komma till oss och fixa det. 2000 kr borta där :/
Jaja, senare på eftermiddagen körde Bengt och Thim hem.
Jag och mamma städade och sen kollade vi på en film av fem som jag köpte på Hemmakväll igår för 19kr/st :)
Sen åt jag chips och dip :o shit, haha. Har inte tränat på länge heller men ja. Idag ska jag äta upp shipsen som blev över sen blir det inte mer på ett tag, ska träna imorn också.
Dessutom körde jag HELA vägen hem från stugan idag, körde för första gången på en motorväg, haha. Lyckat! Mamma och jag vet vad som hände ;) haha menmen. Ingen nära-döden-upplevelse som tur var i alla fall.

När jag var nere i stugan så kände jag verkligen att, shit, detta är MIN stuga. Min och min kära lillebror stuga. Detta är vårt liksom! har inte riktigt förstått det innan. Men jag kommer göra allt för att inte bli av med detta ställe utan jag vill att mina barn ska få växa upp där nere så som jag fick växa upp där :)

Bytte piercing igår. Först köpte jag en liten ring, men den var FÖR liten. Sen köpte jag en till men det avr FÖR stor. Sen fick jag byta den stora ringen till en mittemellan men som var silvrig :/ men den passade iaf. Ville ha en svart ring, men ja, man kan inte få vad man vill ha. Haha :)

Ikväll blir det mys med melodifestivalen, och jag tycker faktiskt att det är många skitbra låtar :o Sen ska jag kolla på That's 70's show ;) har en säsong kvar :) hihi. Nu ska jag ner och laga till mig tacos (a) Sen blir det kanske att duscha eller något och kanske kolla på en av de filmerna jag köpte igår. Sen blir det som sagt melodifestivalen sen That's 70's show ;) Så mycket tv-tittande ikväll :)

Nu kommer mormor och morfar så ska ner och laga mat och prata lite med dom :)
Silje kommer snart med! Så längesen sist. Puss på henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0