Chaaa!

Vinnaren i Melodifestivalen var rätt bra tycker jag. Låter älskar jag men är tveksam om den kommer ligga bra till i Eurovision. Men det återstår ju att se.

Silje kom hit igår kväll och vi snackade en massa skit och skvaller som vanligt ;) haha.
Sen kollade vi på Melodifestivalen och hade det mysigt, och efter det så satt vi på mitt rum och pratade och satt vid datorn till typ tolv, sen körde hon hem till hennes pojkis :) hihi.

Jag vill till gymmet idag, men de öppnar inte förrän 16.30 och jag orkar inte vänta tills dess, för jag tänkte att jag ska dra dit i vettig tid och så, så att jag får något vettigt gjort idag. Men jag får hålla mig till att jag går dit Tisdagar & Torsdagar^^

Sen är det såhär att vi har Projektarbetsdagar Måndag-Onsdag då vi ska redovisa våra projekt. Jag ska sitta i Biblioteket och läsa några dikter jag skrivit och så, men när? vad gör jag sen resten av tiden och dagarna? Vi får fan inte veta någonting. Jag vet iaf att jag kommer va ledig nån av dagarna typ, verkar det som. Men på Onsdag har jag & min handledare bestämt att han ska hjälpa mig att skriva min slutdokumentation så den blir klar. Och sen på Onsdageftermiddag så har jag Matteprov. Usch. Blir väl att plugga lite var dag.

Nu är jag sviiiinhungrig så nu ska jag ner och äta och duscha. Och kanske kolla lite på Matten sen måste jag bara se klart sista säsongen av ni vet vad ;) mohahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0