Blööö.

Orkar inte skit. Slutdokumentationen går skit, man ska svara på typ samma frågor flera gånger och typ skriva 4 rader på ett A-4 sen börja på nästa sida, cp.
Sen tjatar mamma på mig hela tiden att jag aldrig sköter skolan och läxorna, det gör jag väl fööörfaaan!
Hon säger att jag bara är ute och festar och slösar mina pengar på alkohol.
Men faan då, hon fattar inte att jag är skooooltrött.
Hon kan faktiskt inte veta det, för hon gick fan aldrig gymnasie.
Snart skiter jag i skolan, har 4 saker kvar att göra. Inga pengar till Granada på Lördag heller! FUCK!

Nu berättar jag en sjuk sak.
I helgen hade jag sex med en kille, som sa att han inte letade efter förhållande.. han ville vara singel efter det tagit slut mellan han och hans ex. Som sagt, vi låg med varann. Fick inte säga något till NÅGON. Men vi "kan träffas på helgerna och ha sex, typ som kk:s" sa han.
Två dagar senare fick jag reda på att detta svinet hade flickvän, dessutom en som jag är bekant med.
Jag berättade för denna tjejen om avd som hänt. Hon tror att det är killens ex som fått mig att skriva så till henne för att exet vill tydligen förstöra mellan dom. Och jag känner inte ens exet.
Killens flickvän tycker jävligt illa om mig och hon tror inte på nått jag och sagt och är allmänt bitchig mot mig på fb och irl. Förstår jag, men man blir såå jävla frustrerad. Och den där killen, fy fan vilket äckel.
har alltid tyckt bra om denna tjejen, det är därför jag berättade sanningen för henne så fort jag såg att hon var tillsammans med killen jag var med den helgen.
Hon tycker att jag är allmänt konstig nu och tror att jag ljuger och vill förstöra, antagligen för att denna killen har "övertalat" henne att inget är sant och att det är hans ex som kommit på det.
Han kan ju då göra vad fan han vill och sen skylla på att det är hans ex som sagt det. ÅÅÅHÅ!

Tacka fan vet jag kloster och nunnor!
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0