Tuuudeluu!

Skolan idag som vanligt.
Efter Musikhistorian hade jag massage och det var min tur att massera,
får skitont i ryggen av att stå så :o det är jag som borde bli masserad jämt (a) Jaja, sen möte i Aulan om redovisningen av projektarbete..
Kunde inte koncentrera mig ett piss alls. Orkade inte med matten heller så jag åkte hem.. Ont i bihålorna med såklart, därför kunde ja inte va kvar i skolan.. Kom hem, sen åt jag lite och kollade på ett gammalt "Ghost Whisperer"-avsnitt..
Sen lite "That 70's show" ;) sen satte jag mig här.
Begav mig senare ut i stormen för att möta min söta kusin som såg ut som en liten.. sån.. ja vad heter det :o som bor där det är kallt och har typ overall på sig med luva och så.. jaja så söt vad hon, hade massa kläder på sig och hade en söt väska på ryggen med. Lilla tööösen där ja :D
Hon tog en fralla här hos mig sen satte vi oss och sjöng lite karaoke :) sen blev det The Sims såklart ;)
Hon tröttnade snabbt på tvåan och ville spela Sims 3 ;) haha :D så då installerade jag det, och hon satt som fastklistrad vid skärmen och såg på hur jag gjorde :D hihihii
Sen kom hennes mamma och hon åkte hem.. :/
Nu sitter jag här, ska duscha sen vet jag inte.. Är hemma rätt tidigt imorgon med, gött som fan! :)


Har även hittat en tatuering jag vill ha på min handled, vilken av dem vet jag inte :P



I can't get you out of my head!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0