Tråksöndag.

Söndag idag ja, tråkigt.
Upp till skolan imorn vid tjugo över fem :( kommer hem kvart sju på kvällen.

Har nyss jobbat på bion och sålt godis, massa små ungar..
Jobbar sen ikväll igen vid sex, men orkar inte, har så jävla ont i huvudet, dumma bihålor :( blää.
Är sur idag, men vet inte varför. Kanske för att jag inte gjorde det jag ville inatt "/ jaja.
Är lite hungrig med, och vill sova. Har ju ont vid ögonen i bihålorna så det trycker ner mina ögonlock så man blir ännu mer trött.

Längtar redan till nästa helg..
Men ska inte förvänta mig för mycket.

Saknar min vän Nataly, har mycket att prata om ju. <3

Nä om man skulle ta en powernap tillsammans med Mojje (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0