Tiiisdag

Idag är jag helt till mig av längtar (a)
Blev visst som jag ville ändå.

Skolan idag, åkte in för att ha en massage lektion, blev masserad (a) gött :)
Sen tog jag bussen hem så var hemma kvart i elva.
Har egentligen dans på eftermiddagen men får ju inte va med, för får inte träna något, så kändes lite onödigt att vänta fyra timmar för att se sitta och kolla på de andra när de dansar :P
Såå ja :P

Nu sitter jag bara här, lite småhungrig.
Har sovit i tre timmar :o herregud.
Hahahah (a)
Ska sitta här och kanske plugga? :s
Sen typ äta lite sen vet jag inte mycket mer om vad som händer ikväll.
Fryser nu med. bbbrrr, så kallt ute med :( ingen höjdare alls!

Chaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0