Snart heelg :)

Upp tidigt idag.. Kom till skolan, sov lite på soffan (a)
Hade sånglektion, men vi sjöng typ inget utan bara snackade och det kändes bra.
Det är bra med lärare som förstår att man kan inte sjunga såå varje dag utan behöver prata annars går sången inge vidare..
Sen hade jag håltimma på 1½ timme så satt och gjorde klart Nutida konsten :)
Så nu har jag bara en uppgift kvar i det ämnet, så måste bli klar med det snart för snart så får vi väl nya uppgifter att göra "/

För er som vill veta så har jag typ munsår eller nått i min ena mungipa, tror jag dör :o
Sen har jag sovit konstigt så piercingen gör jätteont :(
Buuuhuu..

Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra :/ har bara en lektion imorgon.
Sen Måndag, Tisdag & Onsdag så har vi projektarbetsdagar :) och jag kan vara hemma och gör det jag ska göra d.v.s skriva klart alla dikterna. Sen när jag kommer till skolan så fixar jag "häftet" jag ska göra i ett program som finns på skolans datorer. Alltså jag skriver dikter relaterade till bilder jag har tagit.. Här har ni några smakprov ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0