Schululu.

Det har i stort sett varit en hemsk natt.
Bråkat med min bästa väns kille.. inte roligt alls. Hans eget fel. Idiot!
Har gråtit jättemycket, vet inte vad man ska tro längre, har jag några ärliga och bra kompisar.. jadu, man kan fan aldrig veta, man aldrig något helt säkert mer än vad man heter. Illa.

Säger som Vickan Helle.. KONTAKT, KONTAKT! It's lovely, speciellt om man får höra det man vill höra.
Är rädd för att bli sårad igen speciellt av dig.. men min kärlek till dig kommer nog alltid finnas där oavsett hur detta slutar. Men är iaf på lite bättre humör. Känner den pirriga känslan av magen av ovisshet, längtan, kärlek & saknad.

Nu är jag trött och ska sova.
Ska jobba två pass imorn, ett vid två och sen ett vid sju.
Nu ska jag ta och fylla en flaska vatten och klunka, är skit törstig! :o
har dessutom nyss kollat klart på "Walk the line", den var rätt bra faktiskt.
Skulle nog varit bättre om jag inte var såå nervös och skrev sms under hela filmen.
Haha, jaja.

Gooood night!

Chiao // Nawtalij

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0