Sådärja

Mamma & Thim kom hem från Ikea vid typ fyra. :P Thim hade köpt ett nytt skrivbord så jag fick hans gamla ;) så har flyttat och asat på borden och kopplat om datorn med :) Hade ett hörnskrivbord innan men det är inte detta så man är inte vda vid hur det ser ut men jag är nöjd, dessutom så är detta inte alls vingligt ;)
När de kom hem så åt vi mammas godaste Kåldolmar :D:D wiie!

Tog som sagt en tablett mot utslagen innan, och den hjälpte ju, men nu känner lite killekill lite överallt :/ ajaj. Som det kan bli. Är helt slut i huvudet, var kanske tabletten som gjort så jag blivit så dåsig eller så var det för att jag var så jävla hungrig innan och sen fick i mig en massa god mat. Så jag är helt snuttig och yr, trött är jag med.
Ikväll blir det att kolla på "A lot like love" med Aschton Kutcher ;) yeey! Snygging! Ska kanske skriva lite dikter till projektarbetet nu ikväll så blir jag ju "ledig" Tisdag & Onsdag ;)

Jag ska från och med nu, inte leta efter kärleken utan vänta på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0