Lörtak

Idag är det Lördag och jag steg faktiskt upp, tro det eller ej. 10.15 :O
Haha, somnade faktiskt 00.15 igår, eller idag blir det ju :)

Gick ner till byn innan för att handla bröd och O'boy som jag varit utan i två dagar :o haha
Väldigt skönt att av ute och gå, men var svinhungrig, hade ju inte ätit :P
Så nu sitter jag här, mätt och gla :)
Har uppdaterat The Sims 3 nu, och installerat expansionspaketet, så ska spela det nu, hoppas att snabbspolningen går snabbare nu. Inget intressant för er att veta men nämner det ändå :D
Sitter på mammas dator nu med förresten :)

På Måndag, Tisdag & Onsdag är jag "ledig" :) Har projektarbetsdagar så ska sitta hemma och skriva klart mina dikter. Gött som faan! :) Snart äre väl lov med.. vill ner till pappa men det lär väl bli för dan eller något :( tråkigt, men som läget är nu så är det inget bra ställe att vara på alls. Det ahr nog aldrig varit. Men.. jag saknar min pappa. <3

Tror inte det blir något med att sova över inatt.
Har tappat "gnistan" eller vad man säger. Menmen.
Det finns tusen andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0