Jajajaja.

Nu skriver jag här igen :P
Men har inget kul att skriva.

Var nere och kollade på Let's dance med mamma & Bengt en stund innan, men sur som en citron var jag, var så jävla hungrig. Så jag tog och åt en taco paj :) sen tog jag en skål med Ottos päronglass med mjölkchoklad på, med mig upp här vid datorn och har suttit här nu i ca 2 timma (a) Fy fan vilken nörd man har blivit (a)

Ska ta nått gott att äta, om det finns nått gott som heter kallas Godis vill säga :/ uach, idag har det varit en jobbig dag för mig och mitt sötsug.. var nära på att gå ner till byn och köpa chips och dip :/ dumma mig!
MEN, jag gjorde aldrig det :D:D
Duktigt va?

Imorgon vet jag inte vad som händer :s men har några fundering på att kanske ringa kusinerna och höra om de vill åka lite pulka (a) har inte gjort det på hela vintern, inte åkt skridskor heller :o illa, som fan.
På kvällen blir det kanske (hoppas) att sova hos en vän, om denna personen i sig vill höra av sig nån gång :)

Nu.. så hade jag som sagt tänkt gå ner och se om det finns nåått gott att äta och sen spela The Sims 2 ;) weeij.
Vill spela Sims 3, fast får göra det på mammas dator, för jag har typ för dålig data :s haha. jaja, ska installera expansionspaketet till 3:an med.. sen typ uppdatera spelet för när man snabbspolar så märker man typ ingen skillnad om man jämför med när man inte spolar. Det är dryyyyygt. Därför tänker jag spela tvåan som jag har här på min dator ;) haha. nörd.

Sov gott allihopa.
Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0