Jahapp.

Lite dålig har jag varit på att skriva kanske, eller jag vet inte. Hehe
Slutade tidigt idag från skolan, så var hemma vid kvart i ett, eller ja sen gick jag och handlade lite :)
Sen gick jag hem och lagade lite mat till mig själv och kollade på "Sommaren med Göran", inte så bra som jag trodde, men den den var ändå helt okej.

Har suttit och kollat igenom en killes bdb och det var jätte intressant att se hur denna fina kille har ändrats från den han var innan han började blogga till den han är idag, nu finns han på sin blogg:

http://alexbringpalm.blogg.se


Han har sina egna åsikter som de flesta har, men många vågar inte komma ut med det man känner och tycker, men Alex, han både bloggar och lägger upp videos som är vääldigt bra.
De får en att tänka till om vad som egentligen är rätt eller fel.
Jag kan inte göra mer än att hålla med om vad han skriver.
Visst han får negativ kritik för sina åsikter och sina funderingar, men det är ju så det är.
Det gäller att inte ta åt sig det, utan att tro på sig själv och alla som tycker om det man skriver.
De som inte gillar det man skriver behöver ju inte ens gå in och läsa.
Tycker att det borde finnas fler som är som han och vill hjälpa folk och förändra på saker och ting i samhället.

Visst, jag håller med om allt han skriver och allt är skitbra. Men jag har inte modet att kunna publicera så mycket av mina åsikter. Haha detta är ju en av alla mina funderingar. Men jag har däremot ingen tid till att vara så aktiv och blogga mycket varje dag. Jag har kanske gjort det nu, men inte fan är det nått intressant. hehe :P

Menmen, ta och läs hans blogg nu!




Hoppas på att det går enligt planen imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Alex Bring Palm

Vad gullig du är ;*

2010-02-01 @ 09:24:10
URL: http://alexbringpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0