Inte skönt alls.

Nu sitter jag här vi datorn, nyduschad.
Vaknade vid typ 11 idag, sovit hattigt som fan.
Kliade så in i helvete på och under min fötter. Fattade ingenting :o
Fick gå ner vid 5 tider på morgonen och smörja in fötterna med nått mot eksem och inte fan funkade det :s
Somnade till slut igen (a) puuhh.
Vaknade av att det kliade såklart, ser ännu värre ut, svullet och dant :(
Sen bestämdes det att jag & mamma skulle följa med Anna (kusinernas mamma) till Ikea. Så jag gick in i duschen, då upptäckte jag att jag hade fultl med utslag över hela kroppen :o fick panik liksom.
Tog fotfilen och kliade och skrapade med (skönt) men aj. så Thim tog min plats i bilen till Ikea. Anna kom hit och hämtade mamma och Thim och lämnade några Tavegyl som är mot klåda och shit.
Har tagit en tablett nu. Hoppas de hjälper för det brukar de göra.
Har haft nässelutslag två gången innan och båda gångerna har jag fått åka in till akuten.
Sist så va jag så svullen i knävecken så jag kunde inte gå typ :o hade på halsen och sånt och va svullen överallt :o hemskt som fan.
Denna gången får vi hoppas att det går bättre. Hemskast är när det börjar klia på halsen :o vilket det gör nu. :(

Kollade upp biverkningarna på pencillinet jag tar mot bihålsinflammation, och det står att man kan få plötsliga hudutslag och nässelfeber.
Så antagligen är det pencillinet som spööökar lite.
Har en tablett att ta innan kuren är över och den tar jag ikväll.. *kliar mig i ansiktet :o åhnej* Får ju ändå ta klart kuren, och nu har jag ändå tabletter så.. ja.

Mamma kom upp på mitt rum innan och sa : "nathali, visst fan ser man att du har gått ner i vikt" jag bara : "eh jaha, vad bra" haha :P mätta mig runt midjan. 6-7 cm har jag minskat :o fast inte mkt i kg.. Eller jo, 2 kg (a) '*kliar mig på innelåren :( och känner hur det svider och bränns överallt*
Man ser att jag har gått ner i vikt i ansiktet med, mans er mina kindben bättre nu och jag känner mig rätt stolt ändå. Tänkte dra ner till gymmet idag, har inte fått träna under tiden jag gått på pencillin men tänkte att idag är ju sista dagen så.. men det blir inte så ändå, pga utslagen. Blääää.

Så idag blir det att götta mig framför datorn och spela The Sims 3 Expansion Världen ;)
*Kliar mig hysteriskt på låret igen, på näsan, benet, armen och magen* Åhh, vill inte få mer utslag men nu känner jag evrkligen hur det kliar ännu mer.
Ska sluta skriva nu och så jag kan klia mig överallt..
Nog om mina utslag. hahah.
Längtar efter Nataly med, när hon kommer hem ska jag hjälpa henne att göra om hennes lägenhet och sen ska hon färga mitt hår också. Förhoppningsvis så kommer hon hem nu i mitten på veckan.
Själv så kan jag avra uppe inatt för jag är ju som sagt ledig Mån-Ons ;)
Eller ja projektarbete, å jag ska som sagt skriva klart alla mina dikter :P


Ska göra vid mig nu..
Håret är oborstat och jag ser ut som ett troll med utkletad mascara i ansiktet xD

Chiao / Nawtalij


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0