Goood dag. Eller Baaad dag.

Sitter i skolan, är lite småsur men vad blir man inte om man blir bemött på samma vis. Surpuppa är du till max!
Kul dag asså, verkligen, vill bara hem.. blööö!
Trevlig bussresa i alla fall, pratade med Ida, men sov aldrig något :( så nu är jag mer trött än vanligt.

Har ensemble nu klockan elva, sen expo som är det tråkigaste som finns.. finns många tråkiga ämnen, typ matte och sånt men detta, allvarligt, är så tråkigt att man typ dör. Vi sitter bara och stirrar medan lärararen går runt och stirrar, luktar svett och skrattar. Palla det. Sen har jag matte. Hatar Måndagar.
Nejfy fan vad jag klagar.

Kanske ska tala om att jag pratade med Nataly igår kväll/natt, det var la trevligt, pratade i en timme men vi skulle kunna babbla mer än så, men mamma och Thim klagade på att jag pratade så högt och antagligen fnissade mycket (Y) haha.


Heeeeelg, kom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0