Attans.

Jag funderar på hur jag skulle mått just nu om jag inte skulle sabbat min livs chans inatt :(
Skulle nog varit gladare. Hoppas att han menade det han sa, för det verkar ju vara så..
Åhhh :( längtan asså, fifan "/
I think I will love you til' the end of time.

Har jobbat mitt andra pass ikväll, sen handlade jag saker till tacos ;)
Kollade på "Blåsningen" samtidigt som jag åt, med mamma :) sjukt skoj ju!
Nu sitter jag här, och ska strax sänga av datorn och lägga mig sängen, tror jag. Eller ja justfan, vi har inte den första lektionen imorn så blir ju sovmorgon.. (Y) wiiiie! haha :D

Ska strax ringa Nataly och snacka lite.. mkt att prata om ju "/ :)

j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0