Ny vecka igen då ja.


Igår var jag nere på gymmet ;)
Mer gjorde jag nog inte, mer är att jag gick hem sen :D haha
Idag har jag varit i skolan, såååå jävla drygt, var hemma vid sju och åkte till skolan tjugo i sju med :(
Åt tacos och sen satte jag mig vid datorn men kunde inte undgå Thim & Pontus som satt på brors rum och kollade på nått skit och sen garvar åt det, haha. Sen snackade jag, mamma, Thim och Pontus lite sen stack dem. Sen satte jag mig datorn igen och nu ska jag kolla på SATC! Yeeeah!
Och nej Pontus :D det finns inget bättre (Y) hahah
Äh vafan, många har sagt att jag är helt crazy idag, jag berättade det för mamma, hon bara: IDAG? :O haha så tydligen är jag alltid crazy :D
Upp tidigt imorgon med :( blöö, sen antagligen gymmet :D

Aja, fest i helgen?
Om ni vet någon, tell me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0