Lördagskväll.

Igår var jag så festsugen så jag trodde att jag skulle dö! Gav upp hopept om att hitta nån fest eftersom alla är typ på Björket eller Balders.. en frågade mig om jag ville med till Balders men då hade jag ingen skjuts hem så jag duschade, tog på mig min myspyjamas och satte mig och mös och kollade på melodifestivalen.
Som för övrigt SÖG! Aja sen kom Thims kompisar och de skulle typ förfesta litta grann hos oss, jag gjorde dom lite sällskap, haha. Sen ringde Natta som ville ut och köra.
Så jag klädde på mig, sminkade mig och va redo på en kvart :o haha aja.. Blev några byavarv igår med Natta och jag satt och drack lite grann(och avr allmänt desperat efter en fest), sen hämtade vi upp Vikki, Lisa & Dennis, sen hamnade vi på en fest.. de andra körde jag var kvar och hade trevligt :)
Sen åkte alla till puben men jag & Holken stannade kvar, men sen gick vi neråt mot byn, då mötte vi min kära bror med en Filip som ligger på marken och krälar..
Först sa Holken när vi va en bit ifrån, fan det låter som om det är din bror där borta, jag bara, nää, vilken hund skulle han va ute och gå med xD hahahah fick hjälpa fyllehunnen hem ;)
haha sen blev det som sagt puben, sen hem :) På puben träffade man massa som man inte träffat på länge, som Niclas Karlsson :D inte träffat han sen 9:an :o så vi stod och snackade ett tag, snacka om att längtar efter att ha en klassfest! ALLA i klassen vill ha det men ingen vill typ hålla i det :/ jaja. Idag mår man faktiskt helt okej (Y)

Allt för idag, var ett tag sen jag skrev sist.. men här har ni ett inlägg iaf :)
Nu blir det frukost & Sex and the City ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0