Hold your head up high.

Känner mig lite tvungen till att skriva här varje dag.. :P
vet ej varför men det är nog bara för att jag av så dålig på att skriva här då jag skaffade denna bloggen och nu när jag väl börjat skriva igen så vill jag inte göra samma misstag igen :P haha men vissa dagar har jag mer intressantare saker att berätta eller som idag, ingenting kul alls.
Eller jo!
Dessie och fått sitt andra barn, Mellany :) så söt! Grattis gumman! :) hihi

Idag har jag snackat med Natta på tele typ tre gånger, hon sitter ju på tåget hem och jag skittråkigt, tycker synd om henne :/ aww.
Imorgon ska jag umgås med Natta & Vikki :) Ska bli skoj, vi ska köra några byavarv för Natta klarade sitt körkort idag! GRATTIS BABY! :D såå glad för hennes skull :) men jävlar vilka lärare de har där uppe :o haha. usch ja.

Satt uppe till halv fyra inatt : känenr faktiskt mycket skuld, satt och spelade The Sims 3 "/ HAHAHAHAH
Shit sicken nörd jag är :) De två nätterna innan har jag somnat runt tolv och vaknat vid tio dagen efter men idag sov jag typ till halv ett :/ jaja.
Imorgon kommer Natta till mig vid 10-11 tiden och ska väcka mig om jag fortfarande sover vill säga :P
Hon ska ju låna Johans bil, så hon är tvungen att köra han till jobbet imorn vid 7 :/ puuh.. Haha därför hon kommer till mig så tidigt ;) hihi! :D

Jaja, blev väl lite att läsa ändå.
Ha det bra!
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0