Darling, leave a light on for me.

Vaknade sent idag, skit med.
Halv två, bläää. jag som vaknat vid tio de senaste två dagarna och lagt mig vid tolv också.. aja.
Men jag är ju ledig idag och jag har varit så flitig och skrivit klart ALLA mina dikter ;) det ni :D
Fast får kanske finslipa dem lite :P Får se vad mamma tycker om dem :) hihi.

Annars har jag bara suttit vid datorn HEEEELA dan : usch, tråkigt faktiskt, för det finns inte så mycket att göra :P
Inom en timme så kommer Cornelia och hennes vovve Isse, vi ska ut och gå :) Och imorgon så ska jag till gymmet igen! Såå gött. Inte varit där på snart två veckor pga pencillinet :P Ska köpa ett 10-kort där med :)
Annars vet jag inte vad som händer i morgon, eller jo :o NATALIE KOMMER HEM! jaaaaa! hihihhi! Så himla gött! Saknar henne så sjukt cp mycket och det är illa. Men träffar nog inte henne förrän på Onsdag, beror på om hennes tåg är försenat på grund av all jävla snö som vräker ner övrallt. Dessutom ska det komma 20 cm snö inatt :o aja tillbaka där jag va innan..
Hon ska bo i endast sin lägenhet nu och inte hos hennes ex eller vad man säger. Det betyder att jag kan dra direkt hem till henne efter skolan, för stationen bor hon rätt nära, så kan man plugga hos henne men det lär nog inte gå så bra, inte om man är med henne xD haha men det måste gå ändå, och hjälpa henne med hennes lägenhet så den blir klar, sen blir det paaaarty på Lördag ;) Skooj! Längtar :) Inte varit ute på två helger, på grund av pencillinet det med. Eller jo, drack ju samma dag som jag började med det, och det var mindre lyckat, kramp i magen hela natten är inget roligt (Y) :(

Den 6 Februari fyller Malin 19 år :) Skoj :)
Silje har också fyööt sina nitton år, nu är det bara 10 ½ månad kvar tills jag är 19 ;) (Y) wwwie!
Är man bara 18 så flyter nog det mesta på som det ska ;)

Ha det gött hörrni!
Chiao / Nawtalij

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0