Chaa!

Va ett tag sen jag skrev, men har inte pallat (a)
Mycket i skolan.. som vanligt >_<

Idag skulle jag, mamma, Thim & Bengt åkt ner till stugan tills imorgon för att min pappa inte har betalat elräkningen så har elen stängts av och vattnet går inte att anväda för rören har fyrit fast typ, så blev lite översvämning där igår sa en vän till familjen som var där nere och kollade till.
Trodde allvarligt att det var kört med stugan.. För denna vännen satte på strömbryraen eller vad det nu var och då var det en stor risk att alla kranar och allt vatten skulle spruta inne i huset. Men där hade vi vunnit högsta vinsten sa han. Om rören skulle vara frysta så skulle vi fått gräva och ha oss där nere för pengar vi inte har och alla som bokat fram till sommaren skulle inte fått vara där.. Fan vilken tur! Det är ju Thim och jag som äger stugan så vi var sjukt rädda för att något skulle hänfda, det är ju vårt andra hem. Kommer göra ALLT som krävs för att ha min barndom kvar. Inte bara inom mig utan platsen med. Men vi behövde inte åka dit, kom inte ihåg varför :S

Jaja. Igår var man på förfest hos Nataly, träffade nya vänner och hade trevligt.
Sen åkte vi ner till puben, riktigt trevligt :)
Brukar inte må dåligt efter en kväll men ganska mycket alkohol men idag har jag dunkande huvudvärk så idag blir det sängen med pyjamas och några glas Oboy och mitt älskade Sex And The City ;)
Mys med mannen med, min bebis Mojje ! Sen blir det förmodligen Melodifestivalen med mamma :)
Imorgon ska jag till gymmet med Nabbe, som vi bestämde igår på puben, haha :D

Har dessutom fått reda på en sak som antagligen får mitt undermedvetna att må dåligt.
Min pappa sitter i fängelse.
Jag saknar honom så sjukt mycket.
Nu när han är inne så är han helt ren (förhoppningsvis) och jag ska skriva ett brev till honom, eftersom han är mer mottaglig och förstår allvaret i det hela mycket mer.

Hade världens dröm inatt.. om Joakim :o
Vi pussades och sånt, tyckte om varandra men kunde ha ett förhållande sen var han typ dum hela tiden och jag drog honom i håret. HELA TIDEN. Sen var festen vi var på tydligen i stugan :S antagligen drömde jag detta om stugan för det hade varit så mycket om stugan denna dagen.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0