jejeje

Känner mig lite tvungen att skriva här men vet icke varför :p hm..
Tänkte mest tala om att mitt liv är väldigt bra och jag är väldigt lycklig!
Har praktik på Lindhem här i Osby, ålderdomshem i 3 månader sen blir det förmodligen att utbilda sig till undersköterska. Har också min fina pojkvän, som är som ingen annan jag haft. Han är en jackpot kan jag tala om! Så bara positivt i mitt liv just nu :)


Har också tagit tag i min rygg och allt ont jag har i den, så ska träna på lilla gymmet på Hälsoringen typ två gånger i veckan. Längtar också tills efter nyår för då börjar min viktnedgång, och denna gången med pojken som stöd,. som själv är ute och går en mil om dagen :) hehe.

Har också nyss fyllt 19 år :) rättare sagt igår ;) höhö.
Sov hos snutt och när jag vaknade fick jag en rejäl frukost på sängen med nybakta frallor och tio röda rosor :) han är så fin!

Nu ska jag nog sova lite, jobbade från 07.00-16.30 idag.
På Tisdag blir det nog att fotas i Broby :) Och det blir att jobba kväll Onsdag och Torsdag på Lindhem. Sen på julafton blir det jobb på morgonen på bion :)

På Lördag blir det bio med snutt och sen till Lönsboda för att umgås med hans vänner :)
Nej nu skriver jag för mycket om min pojke igen. Haha.

Natti

MIN TANDSTÄLLNING HAR FÖRRESTEN RYKT NU! GÖÖÖÖÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0