Where do you go when you're lonely?



Var uppe med tuppen idag vid halv åtta för att bege mig på att möte på Arbetsförmedlingen om basinformation där flera skulle va med på samtidigt.
Där fann jag mina fina vän Alexandra :D När vi suttit på mötet så gick vi och tog en fika på nyan och där satt vi i 1 ½ timme (Y) babblade en massa och hade väldigt trevligt. Cyklade sen till mammas jobb och sen gick jag inom konsum, cyklade hem och kollade på tv och somnade såklart i soffan i 2 ½ timme där. Höhö. Senare planerade jag och Matilda lite om usa, au pair och möten och sånt :) skoj att man itne gör detta själv :p

Senare kom Peter, mitt ex. :) vi sågs i Söndags också, då pratade vi bara och var hemma hos han en stund för att hälsa på katten Ozzy som jag har med honom och pratade även med hans mamma. Och idag satt han och kollade på när jag åt pizza :p tredje dagen i rad jag äter det nu :o fuck!

I Söndags var vi i vår nya lägenhet, har fått tillträde redan :o först skulle vi inte få det förrän 1 November. Så i går var jag och mamma där och torkade och städade av skåpen och såntdär :) skoj :) blir nog dit imorn med.
Nuu, ska jag nog, hhmm ja, vänta på att säsong 1 av ghost whisperer ska laddas klart så jag kan poppa popcorn och kolla på det :D hihi.

tjoooooohaj



BTW!
MIIIN TATUERING!
Gjordes den 9 Augusti.
Här är mallen och nedanför den är tatuerinegn när den sitter på armen :)




Behövs dock fyllas i nu.
Ser inte så jättebra ut nu när den läkt, men får som sagt fylla i den, ska antingen göra det hos han som gjorde den på mig och då blir fixningen gratis, men han kommer inte till Osby förräns till jul. Eller så går jag till en studio och får betala fixningen.. får ju den riktigt gjord då med ju och tidigare än December :p


Som jag skrev sist så hoppades jag på Lördagkvällen, och det blev som jag ville med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0