snart heelg!

Idag har jag umgåtts med fina Cornelia :)
Hon ringde mig och undrade om jag kunde hjälpa henne att visa hur man sätter i linser och sånt, haha. Det gick helt okej, det gick inte så långt som det gjorde för mamma när hon skulle prova linser då hon inte fick ut dom igen och trodde därmed att hon skulle ha dom i sig hela livet xD
Sen stack Cornelia hem, och jag gick in i duschen sen cyklade jag bort till henne, hämtade även min SATC-box som jag saknar som jag ska kolla på igen (a) såå bra.

När jag kom hem så fick jag koka lite makaroner, höhö.
Och nu snackar jag med Emre, som har varit en sån underbar vän de senaste dagarna om man jämför med en annan viss person :/ hm. Ska nog säga godnatt till han nu för att sedan bege mig till sängen och kolla på några avsnitt av SATC :) hihi

Min mobil kom inte idag så det kommer absolut imorn då :) ser fram emot det! :)

Hoppas på Lördagkväll! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0