mjahopp

Sitter och funderar på att åka till USA nu till våren eller ja, i Jan-Feb som Au Pair.
Har velat det sen jag gick i 6-7an. Funderar på om jag ska på informationsmöte nu den 5 Sept. i K-stad. Känner väldigt starkt för det. Det en sak som behövs nu är ett körkort, vilket jag snart ska ta genom en intensivkurs.

Problemet är bara, tänk så hinner jag träffa en fin pojke och sen ångrar mig och inte vill åka :/ därför måste jag se till att tänka på mig själv nu tiden innan jag åker, min träning och jobbsökande typ, och körkortet, för egentligen ska inte en kille komma i vägen för vad jag vill göra med mitt liv.
Känner att jag vill göra något med mitt liv, inte sitta hemma i Osby och uggla, som arbetslös och sover hela dagarna och sen sitter vid datorn. Söker jobb och vill flytta, flytta till Helsingborg, Skånes finaste stad, älskar den, skaffa egen lägenhet och börja mitt eget liv liksom.
Nu har jag börjat komma igång med att träna iaf 2 ggr i veckan och ska försöka att vara där så ofta jag kan typ men problemet är orken, haha. Jag är laaaaat.

Har för övrigt vunnit en auktion på Tradera och vann en ny mobil för 861 kr :D
Hade en sådan telefon innan, då jag bodde hos pappa och jag saknar den jättemycket så nu är jag överlycklig :) Förmodligen kommer den nu imorgon eller ja, idag, Torsdag :D wiiihoo :D

Annars händer inte mycket i mitt liv, festar, sover ( typ hela tiden ), sitter vid datorn, träffar vänner ( de få vänner jag har ) och tränar :)
Flytten börja närma sig med för oss, mamma har redan börjat plocka ner tavlor och sån shit när det är mer än en månad kvar tills vi får börja flytta in sakerna i nya lägenheten, haha. Men det är väl bra att ha det klar och färdigt :)


Blev dessutom inget Rättvik :/ men har haft en toppen-sommar ändå! :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0