Tuuudeluu!


Första skoldagen idag efter påsklovet och jag är sjuk.
Svinont i halsen och typ bara svettas ;( nyser gör jag med.
Fick åka hem efter en lektion i skolan.

I Fredags var jag och Sara hos Ronny i Killberg, händelserik kväll men tillslut trevligt.
Och i Lördags var vi uppe hos Fidde med Oktay och några till.
Sen var vi på Emirs fest :) Skulle till puben sen egentligen men det blev inte så.

Kom hem och la mig, men då ville en väldigt onykter vän sova här,
och det kunde jag inte säga nej till.
Blev till att slänga fram madrassen och sådär.
Trevligt och mysigt.

Och igår gjorde jag inte ett piss.
Sov länge och mådde illa med ;/
Blev "How I met your mother" och chips & dip ! ;)

Nu sitter jag här, mycket som snurrar omkring i mitt huvud.
Tänker mycket på pappsen och massa annat.

Aja, min balklänning är påbörjad och den kommer bli döö fiin!







Vart står vi, du & jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0