tooday

Idag vaknade jag vid två-tiden.
Gjorde vid mig och klädde på mig och gick ner och åt frukost, sen skulle jag ut och hjälpa till att rensa i garaget. Men när jag ätit klart så var mamma, bror och morfar redan klara ute i garaget :o okej xD
Gött att man slapp det i alla fall.

Sen gick jag, mamma & Sara till Apoteket och sånt. Sen följde Sara med mig till optikern och de ska ändra styrkan på mitt högra öga. Ska även försöka fixa pengar så jag kan få ett par glasögon, i för sig så har jag redan ett par men inte i rätt styrka så det hjälper inte mig så mycket tyvärr. Haha.
Jag & Sara gick hem till henne en stund och babblade en massa.
Mamma hämtade mig sen och vi körde och hämtade pizza sen satt jag, mamma & Thim och kollade på Efterlyst och nu sitter jag här. Ska lägga mig och glo på tv nu hade jag tänkt :)

Har för övrigt varit en skithärlig och solig dag och till helgen komemr värmeböljan läste jag på en löpsedel ;) härligt.

Party all night long, hela helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0