solsolsol

Så sjukt gött väder ute :D
Vaknade klockan tio idag och det var skönt.
Ingen skola för mig idag men imorgon börjar vardagen för mig igen efter att ha legat sjuk i en vecka nu.
Man trodde först att det jag hade var körtelfeber och det kändes fan som det med :o
Hade 40 graders feber en natt, annars hade jag typ i genomsnitt 38,5 hela veckan :/
Nu är jag någorlunda frisk, förkyld bara men det går ändå :p hehe.

Saknar min vän Sara som attans med, hon har varit i Stockholm sen i Lördags,
men då låg jag hemma och var sjuk så kunde inte träffa henne på hela förra veckan
så sist jag såg henne
var i Lördags, inte nu denna som var uten förra :o
Jättehemskt fan :(
Hoppas det går bra för henne där uppe med lägenhet och jobba och sånt :)
Håller tummarna gumman!

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag och plugga lite med förstås "/
Ska prova min balklänning med idag och det är bara lite smådetaljer
kvar på den sen är den klar :D Så sjukt gött.
Måste även poängtera att jag har beställt servetter till min student med eget tryck på ;)
Oohyeeeah.

Nu blir det dusch och äta lite, sen får jag ser vart dagen mig bär :D
Och ja, jag är på lite bra humör idag :D







You're kinda' cute :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0