helluuu


Igår gick jag och la mig vad elva, var skittrött :o
Och idag vaknade jag halv ett och är fortfarande trött.
Igår kväll var jag hos Sara, vi snacka och lite såntdär :)

Har varit i skolan denna veckan, vilket jag inte var förra veckan.
Och det har gått bra tycker jag.
Umgåtts mycket med Frida och det har hjälpt min vardag :)

Ikväll blir det avskedsfest för Sara som flyttar på Onsdag :)
men jag kan inte dricka något eftersom jag går på pencillin :/
Men det blir nog roligt ändå :p
Imorgon ska jag prova balklänningen och se til att den blir klar :)
TACK, du vet vem du är! :D

Ja, nu ska jag ta nått att äta, sen kommer Sara och vi ska kolla på alla tights, strumpbyxor, leggings och allt jag vet inte vad som jag fick av Peters mamma, typ 5 Netto-kassar ;)
Sen ska jag duscha och sen så beger jag mig till Sara :)

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0