Tooday

Skola idag.
Har Gemu prov imorgon, datagrund ( word ) på Torsdag, Spanska på Tisdag tror jag "/ Gaah, plus rikligt med läxor. Sjukt jobbigt. Kommer hem 18.45 tre dagar i veckan, Måndagar och Fredagar är jag hemma 17.00, vilket är tidigt för mig :D (a)

Var med Élena hela dagen i skolan idag, för Hannsbaby var inte där idag :/ Buuhu.
hade rytmik med dans och skulle typ dansa olika takter, jätteskoj, fick dansa med kungen Jeeens :D (Y) haha bara för att han hade varit på Burger King så hade han en sådan krona på sig :) Så var jag hans drottning :)

Min mamma och Élenas mamma har känt varandra sen de gick i skolan, och våra morföräldrar känner varandra med :D Helt sjukt.
Hennes mormor & morfar bor i Osby och jag har aldrig sett Élena sen i började på denna skolan :)
Lite roligt.

Efter skolan, gick jag, Élea & Joel ( Julia ;) haha ) till Burger King och kollade på när Joel åt (a) Hade inga pengar, så fick vänta tills jag kom hem, men snodde några strips av Joel när han inte såg ( shhhh (a) )
Sen gick vi till Candyplock, Joel skulle köpa godis, sen lämnade Élena oss för sitt tåg ^^ haha så vi gick tillbaka till resecentrum, men då skulle Joel ha någon ensamble så han lämnade mig med (a) Väntade sen i typ en halvtimme på min buss så det var ingen fara :)


Chiao // - nM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0