Studiedag (:

Jaha, då har man startat en blogg också.
Många som har det så man får ju själv skaffa :)

Kanske inte skriver här så mycket, men så ofta jag kan.


Idag har jag studiedag :P
Men fick upp tidigt, skulle till opikern. Min styrka hade inte förändrats, så jag fick inga nya linser.

Idag har jag ingen aning vad jag ska göra :/ Typ läsa lite grann, ska göra bokrecension imorgon i skolan. Kanske kolla på någon film med.
Och vad ska man äta idag? haha, typ makaroner och falukorv (a)

Imorgon åker jag kanske till pappa. Var ett par veckor sedan jag var där sist, jag saknar ju mitt snuttegull Ludde :) hihi.

En rolig sak är att mamma, thim & jag kanske har tillräckligt med pengar så att vi kan åka utomlands nästa år. För mamma försöker sluta röka, var inte en rolig morgon innan mamma stack till jobbet idag iaf, hon var desperat efter en
cigg. Men jag finns alltid som stöd, fast jag har ju ingen aning hur det känns att sluta efter 33 år ^^ Mormor har med sluta röka nu, fast var några månader sen, sen är det bara mamma kvar nu, och pappa med. Och en helt sjuk sak är att både min mamma, pappa och mormor röker/rökt och jag har inte ens testat (a) Wiiie :) Men hoppas det går bra :)


Om någon vill göra något idag så kan ni väl höra av er!

Ciao / - nM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0