Jaha, som sagt...

... jag är skitdålig på att skriva här. Hinner ju verkligen inte, kom nyss hem med :/ Ska kolla på Grey's Anatomy och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig (a) :D

Fick reda på Engelskaprovet idag, fick IG- / -G Haha, men ingen IG-varning som tur är. Men tyvärr fick jag det i Matte, men det är inte så konstigt (a) Haha! ^ Hade Gemuprov idag också, hoppas det gick bra :S

På Fredag ska jag, Lovisa och kanske någon till ner till Malmö och kolla på lilla Robin och han coola gäng :D I SVT huset ^ i programmet Bobster ska dom va med i, och det sänds live, så ni kan kolla på det på kanal 1, 26 Okt, 19.00 :D Sen har vi det efterlängtade looovet :D Ska träffa alla mina underbara då som jag inte träffar så ofta :/ Ska nog jobba lite med på mammas jobb och tjäna en slant :)

Dumma skit, nu kan jag och Lovisa inte kolla på Robin för det är typ bara dom som går i mellanstadiet som ska kolla, så vi skippar det, vi måste också ta en buss ut till SVT huset med :/ Men ska till Malmö iaf och shoppa, eller jag och jag, det är bara Lovisa som ska shoppa lite :)
Sen på kvällen kommer Luisa hit och så ska vi kolla på Robin på tvn :) Och mysa lite (a) <3

Ha det bäst! Chiao // - nM.


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0