Fredag, och lov i en vecka nu.


Jag fick VG på datakunskapsprovet (a) Så glad är jag, för det trodde jag aldrig.
Fick fick inte reda på Spanskaprovet heller, så får vänta tills efter lovet, vill ju veta vad jag fick på Gemuprovet med, eller nja, jag vet fan inte om jag vill veta ^^  haha! Jo, men det vill jag. :P

Idag är jag typ sjuk :/ Sitter ensam hemma, alldeles förkyld är jag med.
Skulle ju egentligen till Malmö med Lovisa idag och kollat på What's up! Och shoppat lite.
Sen skulle vi vart tvugna att ta en buss ut till SVT huset, och då kommer vi inte hem sen, för det går inga tåg hem.
Så vi bestämde oss för att bara åka ner och shoppa.
Men nej idag, så vaknar jag med dunderhuvudvärk och förkyld och hängig.
Skulle bara ha haft piano idag i skolan, så pallar ju inte åka in till K-stad för det. Men jaja, så nu blev det inte av att vi åker till Malmö.
Skulle mysa med Luisa idag och kolla på What's up på tvn istället, men nepp, hon är också sjuk :/ haha!

Igår så var jag hos naturbrukarna och träffade William :)
Var sjukt längesen, var härligt att se dig, och alla de andra med klart ^
Det får absolut inte drjöja lika länge tills nästa gång.


Vad fan ska jag göra ikväll? :S


Men jaja, ha det fint.

Ciao // - nM.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0