Hejsan.

Fredagen spenderades med älskade Luisa <3
Kollade på film, Idol och åt tacos + godis ! (a)
Haha sen sov jag hos henne.

På Lördagen var jag hemma hos Bestis ( Malin ).
Och sedan kom Silje, vi kollade på film och pratade och åt lite :P
Eller jag gjorde iallafall :)

Har kollat på One Tree Hill, och jag är kär i Nathan :D Verkligen.
Jag älskar långa, smala, brunhåriga killar emd blåa ögon.
Så har det alltid varit och kommer nog alltid att vara :)
Jaja, var på BUP idag, jag har ju tvångstankar och tvångshandlingar men allt har blivit så mycket bättre jämnfört med var det har varit :) Kan bero på att jag tar medicin, kanske ska öka dosen så jag får tillräckligt med stöd att kämpa bort det sista, och sedan ta bort medicinen :)

Idag, 19,00. Kom till Bio Borgen här i Osby, street/showdans uppvisning.
Jag dansar street, men kan inte dansen korrekt ;O haha och jag ska stå längt fram, menmen.
Ses kanske då :D

Ha det allra bäst och så avslutar jag med ett par bilder på James Lafferty  ( Nathan ) :) <3

image2


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0